?

Log in

Comment to this post anonymously and tell me what you honestly think… - You are the smell before rain, you are the blood in my veins. [entries|archive|friends|userinfo]
stephanie.

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Sep. 18th, 2006|09:08 pm]
stephanie.
[Current Mood |tiredtired]

Comment to this post anonymously and tell me what you honestly think about me. At the end, leave something that I can use as a hint to figure out who you are.
LinkReply

Comments:
From: (Anonymous)
2006-09-19 02:27 am (UTC)
I think that you're one of the most amazing people I have ever met. You're always there for me, no matter what the situation is. We have too much fun watching Family Guy, and running around random stores being retards.

HINT: TBC, boy.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: unraveledseams
2006-09-19 09:36 pm (UTC)
lmao I wonder who it could be, since last I knew, there was only one boy in the TBC crew. yeah, I rhymed.

I loves me some Zach.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2006-09-21 09:52 pm (UTC)

lol

you are pretty cool. sometimes you can be really gay aka homosexual because of stuff that no one is homosexual about such as maybe i dunno going to fairs that suck and listening to snowmenkids...........that gave it away. other than those minor details id say you are pretty righteous. i love not typing capital letters.

Hint: your mom is my moms sister...ly figure. did i fool you? im just joking, but not really.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: unraveledseams
2006-09-22 12:22 am (UTC)

Re: lol

I seriously didn't know who this was until I saw "snowmen kids".

Brett I miss you.
we need to hang out soon :[
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: masterlink23
2006-09-27 10:22 pm (UTC)

Re: lol

You're the one with a car. Loser.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: unraveledseams
2006-09-29 02:56 am (UTC)

Re: lol

Yeah, but you're the one with the job. Homosexual.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2006-11-06 02:20 am (UTC)
you're a little weird.
not going to lie.

(Reply) (Thread)
[User Picture]From: unraveledseams
2006-11-09 01:03 am (UTC)
I know I am. I wouldn't be me if I wasn't weird.
Who are you?
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2006-11-11 07:26 pm (UTC)
you're cute, kthxbye
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: unraveledseams
2006-11-11 09:36 pm (UTC)
GAH. who is you?
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2006-11-15 12:13 am (UTC)
GAH. I be anonymous, duh
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: unraveledseams
2006-11-15 01:23 am (UTC)
Uhm, yeah, but you must be retarded cuz you can't read the directions about "At the end, leave something that I can use as a hint to figure out who you are".

So go on, give me a hint.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2006-11-15 02:20 am (UTC)
oh sorry. I was too busy being quick and sneaky and anonymous

don't start name calling dear, that's uncalled for :)

hmm... a hint....

I thought you were twig-ish? thats probably not a good enough hint but I cant think of much without making it obvious
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: unraveledseams
2006-11-15 08:54 pm (UTC)
I want to say Joe...
(Reply) (Parent) (Thread)
From: ccjoe
2006-11-15 09:04 pm (UTC)
damn good call. hopefully you don't know many Joes at least...
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: unraveledseams
2006-11-15 10:44 pm (UTC)
only a couple.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2007-05-27 05:44 am (UTC)
you're pretty clever when it comes to a. the sick kid problem
and b. the hunger problem in africa. not to mention, you clean up well.

SHIPP EM OUT
SHIPP EM OUT!

pspss. i'm kinda stellar lame and brootal to sick kids.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: unraveledseams
2007-06-09 06:12 am (UTC)
OH, I WONDER WHO THIS COULD BE!
Since I talk to everyone about shipping sick kids to Africa ;]


Hiii, Chelseaaa.
Let's hangout soon, kay? :D
(Reply) (Parent) (Thread)